Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Julie Ackerlund"'
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education; Dec2024, Vol. 33 Issue 4, p949-964, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education.
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice; 20240101, Issue: Preprints p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicole A. Kanaman, Amber L. Hubbs, Claudia L. Dozier, Brooke A. Jones, Elizabeth Foley, Julie Ackerlund Brandt
Publikováno v:
Journal of applied behavior analysisREFERENCES. 55(2)
A variable that may influence the outcomes of stimulus preference assessments (SPAs) is whether social interaction is provided during the stimulus access period. In Experiment 1, we compared the outcomes of a Solitary paired stimulus preference asses
Publikováno v:
A Scientific Framework for Compassion and Social Justice ISBN: 9781003132011
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c71ec087642b06071c91b0fa27bf500
https://doi.org/10.4324/9781003132011-37
https://doi.org/10.4324/9781003132011-37
Publikováno v:
A Scientific Framework for Compassion and Social Justice ISBN: 9781003132011
The term “Glass Ceiling” was mentioned at the Women’s Exposition in New York in 1978, given by Marilyn Loden, a mid-level manager at New York Telephone Company (Vargas, 2018). Coincidentally she wasn’t supposed to be there but was asked to at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::46af68c63367cdfb7af13820eb0ecd20
https://doi.org/10.4324/9781003132011-18
https://doi.org/10.4324/9781003132011-18
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2020, Vol. 13 Issue 2, p336-347, 12p
Publikováno v:
Research in Autism Spectrum Disorders. 4:168-185
The purpose of this study was to train children with autism spectrum disorders to be compliant with a 10-component physical examination. After a physician assistant administered an exam pretest, noncompliance on steps of the exam were considered with