Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Juan Luís Martín"'
Autor:
Kjaer Jepsen, Philip, De Juan, Luis Martin, Boje, Astrid, Sarangi, Sohan, von Corswant, Christian, Sasic, Srdjan
Publikováno v:
In Powder Technology 1 July 2024 443
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali, Muzammil, Mahmud, Tariq, Heggs, Peter John, Ghadiri, Mojtaba, Bayly, Andrew, Ahmadian, Hossein, Juan, Luis Martin de
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2015 102:1284-1294
Autor:
Ali, Muzammil, Mahmud, Tariq, Heggs, Peter John, Ghadiri, Mojtaba, Djurdjevic, Dusan, Ahmadian, Hossein, Juan, Luis Martin de, Amador, Carlos, Bayly, Andrew
Publikováno v:
In Chemical Engineering Research and Design May 2014 92(5):826-841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angel Olider Rojas Vistorte, Angel Deroncele-Acosta, Juan Luis Martín Ayala, Angel Barrasa, Caridad López-Granero, Mariacarla Martí-González
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionArtificial Intelligence (AI) is transforming multiple sectors within our society, including education. In this context, emotions play a fundamental role in the teaching-learning process given that they influence academic performance, moti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/362015f4188f409eb432bdbc4c78b6ab