Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Jourdan, Kathryn"'
Autor:
Jourdan, Kathryn Ruth
This study investigates how the philosophy of Emmanuel Levinas might shape practice in music education. In a climate of accountability and performativity within wider educational policy-making, the drive for ever-increasing efficiency has overtaken n
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.693418
Autor:
Jourdan, Kathryn, author, Holloway, Richard, author
Publikováno v:
Handbook of Musical Identities, 2017.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199679485.003.0042
Autor:
Jourdan, Kathryn1 (AUTHOR) kathryn@jourdan.me
Publikováno v:
Music Education Research. Sep2012, Vol. 14 Issue 3, p381-399. 19p.
Autor:
Jourdan, Kathryn Ruth
This study investigates how the philosophy of Emmanuel Levinas might shape practice in music education. In a climate of accountability and performativity within wider educational policy-making, the drive for ever-increasing efficiency has overtaken n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b132316c489ceeee5b5d56a5ac51da49
Autor:
Jourdan, Kathryn
Book review of: El Sistema: orchestrating Venezuela’s youth, by Geoffrey Baker. New York, NY: Oxford University Press, 2014; ISBN: 9780199341559 ($35.00) Publisher PDF
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______901::6f6d067c00b7bd78cdfe8917ffd86757
https://hdl.handle.net/10023/7232
https://hdl.handle.net/10023/7232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.