Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Joslin B"'
Autor:
Tammy M. Lampley, Joslin B. Leasca, JoAnne Gatti-Petito, Linda L. Cook, Marlene Beck, Holly B. Bradley
Publikováno v:
Nursing Education Perspectives. 39:107-109
The organizational structure for the Master of Science in Nursing's online program at Sacred Heart University offers a remarkably different innovative faculty model. Full-time, doctorally prepared faculty reside in several different states and teach
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nursing Education Perspectives. 40:252-253
The concept of compassionate caring in an online nursing education environment is an idea that has limited research. The College of Nursing at Sacred Heart University has adopted a caring model and philosophy to foster an engaged, mutually beneficial
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The main objective of this 2-week RCT study was to test the efficacy of the previously developed Noticing Nature Intervention (NNI) to boost wellbeing during winter months. The NNI consists of noticing the everyday nature encountered in one’s daily
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3f034af2eaf46c8856249a89c9a672f
Autor:
Beck, Marlene, Bradley, Holly B., Cook, Linda L., Leasca, Joslin B., Lampley, Tammy, Gatti-Petito, JoAnne
Publikováno v:
Nursing Education Perspectives (Wolters Kluwer Health); Mar/Apr2018, Vol. 39 Issue 2, p107-109, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Education Journal; Dec2006, Vol. 65 Issue 4, p308-319, 12p