Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Joshi, Nila"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caldwell, Hilary A. T., Spencer, Rebecca A., Joshi, Nila, Branje, Karina, Cawley, Jane, Hobson, Heather, Kirk, Sara F. L., Stevens, Daniel, Stone, Michelle R.
Additional file 1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0fbc3dd601c14cd25ea357f56518fc33
Autor:
Spencer, Rebecca A.1 Becky.spencer@dal.ca, Joshi, Nila1, Branje, Karina1, Murray, Naomi1, Kirk, Sara F. L.1,2, Stone, Michelle R.1,2
Publikováno v:
AIMS Public Health. 2021, Vol. 8 Issue 2, p213-228. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Unstructured play is essential to children���s health and development and affords them the opportunity to develop physical literacy (PL): the motivation, confidence, physical competence, knowledge and understanding to be active for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::867d57692cef910999d2dc90dae7090a
Autor:
Spencer, Rebecca A1 (AUTHOR) Becky.spencer@dal.ca, Joshi, Nila1 (AUTHOR), Branje, Karina1 (AUTHOR), McIsaac, Jessie-Lee D.2 (AUTHOR), Cawley, Jane3 (AUTHOR), Rehman, Laurene1 (AUTHOR), Kirk, Sara FL1,3 (AUTHOR), Stone, Michelle1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
AIMS Public Health. 2019, Vol. 6 Issue 4, p461-476. 16p.
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2016, Vol. 47 Issue 4, p297-312. 16p. 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pathways: the Ontario journal of outdoor education; Spring2019, Vol. 31 Issue 3, p14-16, 3p