Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Joshi, Narendra P."'
Autor:
Mulwad, Varish, Crapo, Andrew, Kumar, Vijay S., Jobin, James, Gabaldon, Alfredo, Virani, Nurali, Dixit, Sharad, Joshi, Narendra
Scientific models hold the key to better understanding and predicting the behavior of complex systems. The most comprehensive manifestation of a scientific model, including crucial assumptions and parameters that underpin its usability, is usually em
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.13739
Autor:
Desmond, Michael, Ashktorab, Zahra, Brachman, Michelle, Brimijoin, Kristina, Duesterwald, Evelyn, Dugan, Casey, Finegan-Dollak, Catherine, Muller, Michael, Joshi, Narendra Nath, Pan, Qian, Sharma, Aabhas
Labeling data is an important step in the supervised machine learning lifecycle. It is a laborious human activity comprised of repeated decision making: the human labeler decides which of several potential labels to apply to each example. Prior work
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.04122
Autor:
Pyreddy, Mary Arpita, Ramaseshan, Varshini, Joshi, Narendra Nath, Dai, Zhuyun, Xiong, Chenyan, Callan, Jamie, Liu, Zhiyuan
Publikováno v:
Mary Arpita Pyreddy et al. 2018. Consistency and Variation in Kernel Neural Ranking Model. In The 41st International ACM SIGIR Conference on Research & Development in Information Retrieval (SIGIR '18). ACM, New York, NY, USA, 961-964
This paper studies the consistency of the kernel-based neural ranking model K-NRM, a recent state-of-the-art neural IR model, which is important for reproducible research and deployment in the industry. We find that K-NRM has low variance on relevanc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.10522
Problems at the intersection of language and vision, like visual question answering, have recently been gaining a lot of attention in the field of multi-modal machine learning as computer vision research moves beyond traditional recognition tasks. Th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.08697
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Global Journal of Medicine and Public Health (2022)
Introduction The current COVID-19 pandemic has forced medical colleges to withhold traditional teaching and resort to online learning as an alternative method. Blending online and traditional learning in medical education has a vast scope considerin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fa83efeb677475393b63f6a35aa481b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.