Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Joseph, Tanya N"'
Autor:
Elliott, Emily M., Hughes, Robert W., Briganti, Alicia, Joseph, Tanya N., Marsh, John E., Macken, Bill
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language June 2016 88:39-50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
AuBuchon, Angela M, Elliott, Emily M, Morey, Candice C, Jarrold, Christopher, Cowan, Nelson, Adams, Eryn J, Attwood, Meg, Bayram, Büsra, Blakstvedt, Taran Y, Büttner, Gerhard, Castelain, Thomas, Cave, Shari, Crepaldi, Davide, Fredriksen, Eivor, Glass, Bret A, Guitard, Dominic, Hoehl, Stefanie, Hosch, Alexis, Jeanneret, Stéphanie, Joseph, Tanya N, Koch, Christopher, Lelonkiewicz, Jaroslaw R, Meissner, Grace, Mendenhall, Whitney, Moreau, David, Ostermann, Thomas, Özdogru, Asil Ali, Padovani, Francesca, Poloczek, Sebastian, Röer, Jan Philipp, Schonberg, Christina, Tamnes, Christian K, Tomasik, Martin J
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f20a4f9339df3322584ec8bfbf87dbd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joseph, Tanya Nicolette
The thesis addressed whether there are developmental differences in the effects of auditory distraction on short-term memory among children and adults. The theoretical accounts and research addressed in the thesis highlight how rehearsal and attentio
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.755020
Autor:
Joseph TN; School of Psychology, University of Central Lancashire, Preston, UK., Hughes RW; Department of Psychology, Royal Holloway, University of London, Egham, London, UK., Sörqvist P; Department of Building, Energy and Environmental Engineering, University of Gävle, Gävle, SE., Marsh JE; School of Psychology, University of Central Lancashire, Preston, UK.; Department of Building, Energy and Environmental Engineering, University of Gävle, Gävle, SE.
Publikováno v:
Journal of cognition [J Cogn] 2018 Feb 13; Vol. 1 (1), pp. 13. Date of Electronic Publication: 2018 Feb 13.