Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Joseph, George M."'
Autor:
Joseph, George M., Shahul Hameed, T.A.
Publikováno v:
In Materials Today: Proceedings 2023 80 Part 3:1906-1911
Autor:
Joseph, George M., Shahul Hameed, T.A.
Publikováno v:
In Materials Today: Proceedings 2021 43 Part 6:3675-3678
Autor:
Joseph, George M.1 (AUTHOR) georgejoseph@sctce.ac.in, Shahul Hameed, T. A.2 (AUTHOR) talk2shahu@gmail.com
Publikováno v:
IETE Journal of Research. Mar2023, Vol. 69 Issue 3, p1271-1282. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hannawalt, Willis, Dunn,, J. Thomas, Pierson, John A., Gilbert, Jack J., Hughes, John E., Forde,, George S., Fox, Robert W., Elrod,, Milton, Icenogle, Carus S., Knecht, William L., Joseph, George M., Downey, Rob, Noel, Edgar E., Traynor, Roy T., Christol, Carl Q., Ernst, Morris L., Simonett, John E., Appleman, John Alan, Burke,, Edmund, Doyle, Richard F.
Publikováno v:
American Bar Association Journal, 1973 Mar 01. 59(3), 210-232.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25726187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joseph George M. Lutta
Publikováno v:
Research Anthology on Adult Education and the Development of Lifelong Learners ISBN: 9781799885986
For more than 40 years, cognitive psychological perspectives have dominated pedagogical frameworks and models for designing technology-mediated teaching and learning environments. Social learning perspectives are increasingly becoming viable or even
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47a0fdb9366b064709503b48c4717da0
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-8286-1.ch010
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-8286-1.ch010
Autor:
Joseph George M. Lutta, Rima Shishakly
The purpose of this chapter is to provide an empirical study on the plan set by the Ministry of Education (MOE) of the United Arab Emirates (UAE) named the “Strategic Plan 2017-2021.” The chapter aims to investigate the challenges that are faced
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b7f2a81cfce90442b3c0dbc344f2e667
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-8048-5.ch014
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-8048-5.ch014
Autor:
Joseph, George M.
Publikováno v:
Journal of Legal Education, 1958 Jan 01. 11(1), 43-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42891177