Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Joseph, G. J"'
Autor:
Demaerschalk, Bart M. *, Boyd, Erica L., Barrett, Kevin M. *, Gamble, Dale M. *, Sonchik, Sarah *, Comer, Meghan M. *, Wieser, Judith, Hentz, Joseph G., J, Fitz-Patrick, Dennis *, Chang, Yu-Hui H.
Publikováno v:
In Journal of Stroke and Cerebrovascular Diseases November 2018 27(11):2940-2942
Publikováno v:
Tasambo Journal of Language, Literature, and Culture. 1:30-36
Graphological devices are a feature of linguistic resources which have implications for cohesion, coherence, and meaning explication in written texts. For literary writers, graphological language can be creatively utilized as a literary technique to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AJNR Am J Neuroradiol
PURPOSE: This study compares sellar intensities in 17 patients without sellar pathology using half (0.05 mmol/kg, nine patients) and full-dose (0.1 mmol/kg, eight patients) gadopentetate dimeglumine (Gd-DTPA). METHODS: Sellar MR studies of eight pati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::dd5e866649ca84042355f477d8c7d72a
https://europepmc.org/articles/PMC8334437/
https://europepmc.org/articles/PMC8334437/
Publikováno v:
Stroke (00392499); 1999 Feb, Vol. 30 Issue 2, p317-320, 4p
Autor:
Glass-Royal, Mark, Teitelbaum, George, Joseph, Gregory, Matsumoto, Alan, Barth, Klemens, Glass-Royal, M, Teitelbaum, G P, Joseph, G J, Matsumoto, A H, Barth, K H
Publikováno v:
CardioVascular & Interventional Radiology; Nov1989, Vol. 12 Issue 6, p346-349, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.