Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Joseph, Anny‐Claude"'
Autor:
Lasater, Robert S.1 (AUTHOR) rslasater@hotmail.com, Joseph, Anny‐Claude1 (AUTHOR), Cummiskey, Kevin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching Statistics. Jan2023, Vol. 45 Issue 1, p14-21. 8p.
Autor:
Hafeez, Komal, Kushlaf, Hani, Al-Sultani, Husam, Joseph, Anny-Claude, Zaeem, Zoya, Siddiqi, Zaeem, Laboy, Shannon, Pulley, Michael, Habib, Ali A, Robbins, Nathaniel M, Zadeh, Sean, Hafeez, Muhammad Ubaid, Hussain, Yessar, Melendez-Zaidi, Alexandria, Kassardjian, Charles, Johnson, Kristin, Leonhard, Holly, Biliciler, Suur, Patino Murillas, Jorge E, Shaibani, Aziz I
Publikováno v:
Muscle & nerve, vol 66, iss 2
Introduction/aimsIt is unknown if patients with neuromuscular diseases prefer in-person or virtual telemedicine visits. We studied patient opinions and preference on virtual versus in-person visits, and the factors influencing such preferences.Method
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::16ec1caf3e9b88b994416feea4efcb70
https://escholarship.org/uc/item/6md2x9r9
https://escholarship.org/uc/item/6md2x9r9
Assessing the Impact of Incorporating Residential Histories into the Spatial Analysis of Cancer Risk
Autor:
Joseph, Anny-Claude
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
In many spatial epidemiologic studies, investigators use residential location at diagnosis as a surrogate for unknown environmental exposures or as a geographic basis for assigning measured exposures. Inherently, they make assumptions about the timin
Publikováno v:
Journal of Pregnancy. 11/1/2018, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Statistics in Medicine; 11/10/2020, Vol. 39 Issue 25, p3624-3636, 13p
Publikováno v:
Statistics in Medicine; 5/20/2020, Vol. 39 Issue 11, p1610-1622, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Statistics & Data Science Education; 2021 Supplement, Vol. 29, pS123-S131, 9p