Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Jorge, Filipa"'
Autor:
Melo, Miguel, Gonçalves, Guilherme, Jorge, Filipa, Losada, Nieves, Barbosa, Luís, Teixeira, Mário Sérgio, Bessa, Maximino
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2023, Vol. 15, Issue 1, pp. 18-36.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-01-2023-0015
Publikováno v:
Journal of Place Management and Development, 2023, Vol. 16, Issue 3, pp. 347-366.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMD-02-2022-0016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education + Training, 2019, Vol. 61, Issue 7/8, pp. 870-894.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-01-2018-0026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
JORGE, FILIPA, SOUSA, NUNO, LOSADA, NIEVES, TEIXEIRA, MÁRIO SÉRGIO, ALÉN, ELISA, MELO, MIGUEL, BESSA, MAXIMINO
Publikováno v:
Revista Turismo & Desenvolvimento (RT&D) / Journal of Tourism & Development; 2023, Issue 43, p67-76, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Third Edition of the International Workshop Tourism & Hospitality Management; 2023, p154-156, 3p
Autor:
Bernardo, Edgar, Jorge, Filipa
Publikováno v:
RIULL. Repositorio Institucional de la Universidad de La Laguna
Universidad de La Laguna (ULL)
Universidad de La Laguna (ULL)
Tourism planning and development necessarily entails efficient governance. The structure of such governance system includes the key players in order to ensure that all stakeholders are heard, contribute to the plan and participate in its implementati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::d26d19760f807bdb1a862f5fdf942660
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/14391
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/14391
Several organizations value technical competences of their employees, but it is not enough to differentiate them. So, market distinguishes organizational staff with social and behavioural skills, such emotional intelligence, to improve organizational
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1255::3f802943d14b1ded53a5bc5d50c069e3
http://hdl.handle.net/10198/20468
http://hdl.handle.net/10198/20468