Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Jordan, TL"'
Publikováno v:
The Radical Teacher, 2024 Jul 01(129), 31-40.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48793966
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartholomay KL; Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences., Lightbody AA; Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences., Ma Q; Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences., Jo B; Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences., Jordan TL; Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences., Reiss AL; Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences.; Radiology.; Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Stanford, California.
Publikováno v:
Pediatrics [Pediatrics] 2024 Oct 01; Vol. 154 (4).
Autor:
Bartholomay KL; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA.; Department of Epidemiology, Colorado School of Public Health, Aurora, CO, USA., Jordan TL; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA., Foland-Ross LC; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA., Kendall N; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA., Lightbody AA; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA., Reiss AL; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Center for Interdisciplinary Brain Sciences Research, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA.; Department of Radiology, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA.; Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Stanford, CA, USA.
Publikováno v:
Developmental medicine and child neurology [Dev Med Child Neurol] 2024 Sep 15. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 15.