Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Jordan, Michelle E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elwood, Kristin1 (AUTHOR) k.elwood@asu.edu, Jordan, Michelle E.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Oct2022, Vol. 70 Issue 5, p1781-1807. 27p.
Publikováno v:
Instructional Science, 2017 Apr 01. 45(2), 137-156.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26303048
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education; Apr2024, Vol. 35 Issue 3, p243-275, 33p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction June 2016 9:80-94
Autor:
Jordan, Michelle E.
Publikováno v:
Theory Into Practice, 2016 Jul 01. 55(3), 197-206.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43894036
Publikováno v:
The Journal of Classroom Interaction, 2016 Jul 01. 51(2), 36-49.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26446201
Autor:
Ricca, Bernard P., Jordan, Michelle E.
Small collaborative group learning is part of many classrooms, but the objective evaluation of group functioning is not well established. Two dynamical systems measures, burstiness and power law fits of data distributions, have been used in other psy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::03e18e41d9cf4c10c0a8c8fe9780021c
Autor:
Schallert, Diane L. a, Song, Kwangok b, ⁎, Jordan, Michelle E. c, Lee, Soon Ah d, Park, Yangjoo e, Kim, Taehee f, Cheng, An-Chih Janne g, Chu, Hsiang-Ning Rebecca h, Vogler, Jane S. i, Lee, Ji-Eun j
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2016 80:49-59