Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Jordan, Martina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal for Sport and Society; April 2024, Vol. 21 Issue: 2 p188-207, 20p
Motivational interviewing (MI) is a collaborative communication style used to promote individuals’ motivation, and there is growing support for using MI in schools. This study aims to test whether a teacher-focused intervention program based on MI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::78fde37764c24bea3ef2855d055c0182
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95819
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95819
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Rad se bavi recepcijom dječje poezije u mlađim razredima osnovne škole. Anketna pitanja su usmjerena prema provjeravanju prihvaćanja dječjih pjesnika, ispitivanju čitanja dječje poezije i ispitivanju koje su im pjesme najdraže i koji pjesnici
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::5e95669d58a4e704e77411e2312c147e
https://www.bib.irb.hr/1110972
https://www.bib.irb.hr/1110972
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.