Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Jor'dan, A"'
Autor:
Abou Heidar, Nassib, Mahmood, Abdul Wasay, Khan, Mohammad, Harrington, Grace, Ahmad, Ali, Abdelhaq, Dawod, Colan, Nicholas, Whitt, Jor'Dan, Sullivan, Daniel, Howlader, Muhsinah, Plecas, Zachary, Ahmed, Zaineb, Jing, Zhe, Li, Qiang, Guru, Khurshid A., Hussein, Ahmed A.
Publikováno v:
In Urology June 2024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Aging Neuroscience, Vol 15 (2023)
BackgroundCognitive impairment disrupts postural control, particularly when standing while performing an unrelated cognitive task (i.e., dual-tasking). The temporal dynamics of standing postural sway are “complex,” and such complexity may reflect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e51c041006c4457ab95e8537fac91bc8
Autor:
Azizah J. Jor’dan, Hagar Bernad-Elazari, Anat Mirelman, Natalia A. Gouskova, On-Yee Lo, Jeffrey M. Hausdorff, Brad Manor
Publikováno v:
Frontiers in Aging Neuroscience, Vol 14 (2022)
IntroductionTranscranial direct current stimulation (tDCS) targeting the left dorsolateral prefrontal cortex (dlPFC) improves dual task walking in older adults, when tested just after stimulation. The acute effects of tDCS on the cortical physiology
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36e82b976a1b41838cef950175876c6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education for Teaching. :1-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
YC Young Children, 2013 Mar 01. 68(1), 62-66.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42731308
Publikováno v:
YC Young Children, 2012 Nov 01. 67(5), 18-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42730891