Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Joosa, Esther"'
Autor:
Phillips, Louise Gwenneth, Cain, Melissa, Ritchie, Jenny, Campbell, Chris, Davis, Susan, Brock, Cynthia, Burke, Geraldine, Coleman, Kathryn, Joosa, Esther
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Oct/Nov2024, Vol. 30 Issue 7/8, p900-917, 18p
Autor:
Ritchie, Jenny, Phillips, Louise G., Brock, Cynthia, Burke, Geraldine, Cain, Melissa, Campbell, Chris, Coleman, Kathryn, Davis, Susan, Joosa, Esther
Publikováno v:
International Review of Qualitative Research; February 2024, Vol. 16 Issue: 4 p328-347, 20p
Autor:
Ritchie, Jenny, Phillips, Louise, Brock, Cynthia, Burke, Geraldine, Cain, Melissa, Campbell, Chris, Coleman, Kathryn, Davis, Susan, Joosa, Esther
No description supplied
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::36b50db1b0d2370397b2641639aad6f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
COVID-19 catalysed significant changes across education sectors. In March 2020, we (a group of nine education researchers across four nations) initiated the Teaching & Learning in COVID-19 times study as a digital ethnography to listen to teacher voi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::457013743440800449b8b073a12c3381
COVID-19 catalysed significant changes across education sectors. In March 2020, we (a group of nine education researchers across four nations) initiated the Teaching & Learning in COVID-19 times study as a digital ethnography to listen to teacher voi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c47a4b5075492011c62bc8b8c4d733d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joosa, Esther, Berthelsen, Donna
Publikováno v:
Journal on Developmental Disabilities; 2006 Supplement 2, Vol. 12, p45-58, 14p