Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Jones, Vita L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cote, Debra L., Jones, Vita L., Barnett, Crystal, Pavelek, Karin, Nguyen, Hoang, Sparks, Shannon L.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2014 Jun 01. 49(2), 189-199.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Vita L., McCray, Carissa
The state of African American males in the United States is one of crisis. Educational settings are the ideal settings to address this social dilemma. The issue must be addressed early and often. Research examining how African American males fare in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::87c377fd2f2e07009dcc28ef300aa065
https://hdl.handle.net/10593/14188
https://hdl.handle.net/10593/14188
Autor:
Jones, Vita L.
Resiliency is a concept that has been discussed in the fields of anthropology, psychology, sociology, and education for over 30 years. Most authors define resiliency as the ability to triumph over adversity. The term associated with children/youth wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4f46335baf0e87f3646514083d67f8a6
Publikováno v:
International Perspectives on Inclusive Education; 2015, Vol. 5, p269-287, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Vita L.1 (AUTHOR) vjones@fullerton.edu, Hinesmon-Matthews, Lezlee J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Computers in the Schools. Jul-Sep2014, Vol. 31 Issue 3, p220-232. 13p.