Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Jones, Tucker L."'
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences February 2025 233
Autor:
Jones, Tucker L.
Master of Science
Department of Psychological Sciences
Mark A. Barnett
The present study is an extension of our prior work (Jones et al., 2016) and explored two specific goals. The primary goal examined the predictive ability of target
Department of Psychological Sciences
Mark A. Barnett
The present study is an extension of our prior work (Jones et al., 2016) and explored two specific goals. The primary goal examined the predictive ability of target
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/38624
Autor:
Schiffer, Ashley A., Romo-Figueroa, Julia, Lawless, Tiffany J., Jones, Tucker L., Martens, Amanda L., Saucier, Donald A.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences February 2022 186 Part A
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saucier, Donald A., Jones, Tucker L., Lawless, Tiffany J., Martens, Amanda L., O'Dea, Conor J., Prokhorets, Svyatoslav, Stratmoen, Evelyn
Publikováno v:
College Teaching; Apr-Jun2024, Vol. 72 Issue 2, p117-125, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 April 2018 124:91-97
Autor:
Jones, Tucker L.1 (AUTHOR), Barnett, Mark A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of General Psychology. Jan-Mar2022, Vol. 149 Issue 1, p57-71. 15p. 1 Graph.
Autor:
Saucier, Donald A., Stanford, Amanda J., Miller, Stuart S., Martens, Amanda L., Miller, Alyssa K., Jones, Tucker L., McManus, Jessica L., Burns, Mason D.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences May 2016 94:7-15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.