Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Jones, Siân E."'
Autor:
Jones, Siân E.1 SJones@qmu.ac.uk
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Spring2024, Vol. 48 Issue 1, p49-57. 9p.
Autor:
Jones, Siân E.1 SJones@qmu.ac.uk
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Spring2024, Vol. 48 Issue 1, p6-19. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsai, Patricia Guernelli Palazzo, Parry, John, Adams, Graham, Dixit, Shruti, Amos, Clare, Rimerman, Hayyim, Clatworthy, Jonathan, Belloli, Jack, Ross, Cathy, Webster, Alison, Brierley, Michael, Baker, Christopher, Cross, Katie, Woodward, James, Grant, Iain, Turner, Victoria, Hellier, Graham, Dorsett, Mark R., Chapman, Mark, Chandler, Andrew, Morgan, Robert, Cresswell, Rachel, Jones, Siân E., Aldous, Benjamin, McLaughlin, Eleanor
Publikováno v:
Modern Believing; October 2024, Vol. 65 Issue: 4 p391-437, 47p
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Spring2024, Vol. 48 Issue 1, p3-4. 2p.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences January 2016 89:86-91
Publikováno v:
In Journal of Adolescence January 2016 46:30-37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Siân E.1 SJones@qmu.ac.uk, Dalnoki, Laura1, Kaliff, Alicia1, Muir, William1, Uusitalo, Kiia1, Uytman, Clare1
Publikováno v:
Psychology of Education Review. Autumn2020, Vol. 44 Issue 2, p12-21. 10p.
Social-psychological dimensions of learning are under-researched, but they affect student achievement. Within a marketized higher education context in England, United Kingdom, this study examined whether the relation between students’ social identi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r3110ae70d66::19298682887ab2bfa1f8a7a41b1cc6cb
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/8c419adc-bee2-4197-b6f9-517e6465fe58/1/
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/8c419adc-bee2-4197-b6f9-517e6465fe58/1/