Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Jones, Ryan Seth"'
Autor:
Jones, Ryan Seth, Rosenberg, Joshua M.
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior September 2022 67
Autor:
Jones, Ryan Seth
In program evaluation research, measures of realized classroom instruction are often referred to as fidelity measures. Although there is a wide consensus that fidelity measures should be grounded in the program theories guiding the intervention, ther
Publikováno v:
Mathematics Teacher, 2020 Apr 01. 113(4), 287-292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mtlt.2019.0152
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2022, p1516-1520, 5p
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching; Mar/Apr2021, Vol. 50 Issue 4, p5-10, 6p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/14/2019, p1954-1966, 13p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/14/2019, p333-342, 10p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/15/2018, p864-867, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teeters, Leah Anne1 Teeters@colorado.edu, Singer-Gabella, Marcy2, Jones, Ryan Seth3, Escarfuller, Juan, Heerman, William J.4
Publikováno v:
Gateways: International Journal of Community Research & Engagement. 2018, Vol. 11 Issue 1, p73-89. 17p.