Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"Jones, NM"'
Autor:
Fountain-Jones, NM
How mature forest impacts adjacent disturbed forest, or \forest influence\" is a poorly understood ecological concept that is important for sustainable forest management worldwide. Specifically this thesis investigated whether beetles can recolonise
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a6e9e63709c0346834e55409ad5ccf0
Publikováno v:
Jones, NM; Thompson, RR; Schetter, CD; & Silver, RC. (2017). Distress and rumor exposure on social media during a campus lockdown. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 114(44), 11663-11668. doi: 10.1073/pnas.1708518114. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/02z3914d
© 2017, National Academy of Sciences. All rights reserved. During crisis events, people often seek out event-related information to stay informed of what is happening. However, when information from official channels is lacking or disseminated irreg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::d736e7dcecbc40c988f1a7afd6815942
http://www.escholarship.org/uc/item/02z3914d
http://www.escholarship.org/uc/item/02z3914d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.