Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Jones, Masha R"'
Publikováno v:
In Educational Research Review November 2020 31
Autor:
Connor, Carol McDonald, Day, Stephanie L., Zargar, Elham, Wood, Taffeta S., Taylor, Karen S., Jones, Masha R., Hwang, Jin Kyoung
Publikováno v:
In Computers & Education January 2019 128:284-311
Exploring Age-Related Metamemory Differences using Modified Brier Scores and Hierarchical Clustering
Publikováno v:
Open Psychology, Vol 1, Iss 1, Pp 215-238 (2019)
Older adults (OAs) typically experience memory failures as they age. However, with some exceptions, studies of OAs’ ability to assess their own memory functions—Metamemory (MM)— find little evidence that this function is susceptible to age-rela
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7857fe1a2e643b1afdfa298d2cd28d3
Publikováno v:
Journal of attention disorders, vol 24, iss 5
Objective: The efficacy of n-back training for children with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) was tested in a randomized controlled trial. Method: 41 children aged 7 to 14 years with ADHD were trained on an n-back task, and their perfo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7c6ca067e65ca07898afc77c7376f21e
https://escholarship.org/uc/item/6768136r
https://escholarship.org/uc/item/6768136r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, JAD_Supplementary_Tables_revision for Exploring N-Back Cognitive Training for Children With ADHD by Masha R. Jones, Benjamin Katz, Martin Buschkuehl, Susanne M. Jaeggi and Priti Shah in Journal of Attention Disorders
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c8830f248797daa3ea861b0af72cd9db
Publikováno v:
Journal of Attention Disorders; Mar2020, Vol. 24 Issue 5, p704-719, 16p
Publikováno v:
Cognitive Training; 2016, p157-166, 10p