Zobrazeno 1 - 10
of 1 644
pro vyhledávání: '"Jones, JA"'
The characterisation of non-native states of proteins is a key problem in studies of protein folding. Complete characterisation of these states requires a description of both local and global properties, including molecular dimensions. Here we presen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ec2c0a8ed7a764dc2e85a09d6a3f5fda
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:c427e1d0-2d86-4d0d-8a23-634a54c69ddc
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:c427e1d0-2d86-4d0d-8a23-634a54c69ddc
Publikováno v:
Melanoma Research. 9:531-538
While investigating the mechanism of synergistic cytotoxicity between tamoxifen (TAM) and cisplatin (DDP) we developed a TAM-resistant variant of the human melanoma cell line T-289. We sought to characterize this cell line with respect to the effect
Autor:
Jones Ja
Publikováno v:
British medical journal. 1(3657)
Autor:
Jones Ja
Publikováno v:
British medical journal. 2(2451)
Autor:
Jones, Ja Fran
Publikováno v:
Asian Music, 1979 Jan 01. 11(1), 117-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/833974
Publikováno v:
The Journal of nursing education. 44(3)
Clinical evaluation is central to the aims of nursing education; however, little has been written about the actual evaluative practices of nurse educators and the sources of influence on those practices. In this article, we describe our experience as
Autor:
Jones, Jameson Harris
In this study, I investigate the concept of insider/outsider teacher identity, focusing on its relationship to teacher education. Having extensive experience as a student and teacher in rural Appalachia, I emphasize the regional perspective. To intro
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/100063
Autor:
Jones, Ja Fran
Publikováno v:
Asian Music, 1979 Jan 01. 11(1), 115-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/833973
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.