Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Jones, Cami R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicholas, Susanne B, Daratha, Kenn B, Alicic, Radica Z, Jones, Cami R, Kornowske, Lindsey M, Neumiller, Joshua J, Fatoba, Samuel T, Kong, Sheldon X, Singh, Rakesh, Norris, Keith C, Tuttle, Katherine R
AimGuideline-directed medical therapy (GDMT) is designed to improve clinical outcomes. The study aim was to assess GDMT prescribing rates and prescribing-persistence predictors in patients with diabetes and chronic kidney disease (CKD) from the Cente
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::318b47b7f28131be57aa0b7d7ba40e81
https://escholarship.org/uc/item/3012h4fj
https://escholarship.org/uc/item/3012h4fj
Autor:
Tuttle, Katherine R, Alicic, Radica Z, Duru, O Kenrik, Jones, Cami R, Daratha, Kenn B, Nicholas, Susanne B, McPherson, Sterling M, Neumiller, Joshua J, Bell, Douglas S, Mangione, Carol M, Norris, Keith C
Publikováno v:
JAMA network open, vol 2, iss 12
ImportanceChronic kidney disease (CKD) is serious and common, yet recognition and public health responses are limited.ObjectiveTo describe clinical features of, prevalence of, major risk factors for, and care for CKD among patients treated in 2 large
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2d2a4e11be0cce4b089f353d32260fe7
https://escholarship.org/uc/item/0s20f637
https://escholarship.org/uc/item/0s20f637
Autor:
Jones, Cami R.1 cami.jones@email.wsu.edu, Brunner, Jesse L.2, Scoles, Glen A.3, Owen, Jeb P.1 jowen@wsu.edu
Publikováno v:
Parasites & Vectors. Jul2015, Vol. 8 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.