Zobrazeno 1 - 10
of 6 105
pro vyhledávání: '"Jon-And K."'
Autor:
Karl Marius Brobak, Lene V. Halvorsen, Hans Christian D. Aass, Camilla L. Søraas, Arleen Aune, Eirik Olsen, Ola Undrum Bergland, Stine Rognstad, Kjersti B. Blom, Jon Arne K. Birkeland, Aud Høieggen, Anne Cecilie K. Larstorp, Marit D. Solbu
Publikováno v:
Blood Pressure, Vol 33, Iss 1 (2024)
AbstractIntroduction Estimated glomerular filtration rate (eGFR) and urine albumin/creatinine ratio (ACR) are insensitive biomarkers for early detection of hypertension-mediated organ damage (HMOD). In this nationwide cross-sectional study, we assess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ffb2fdb14a74c66a8326310940cb73c
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 15 (2024)
Skeletal muscle hypertrophy is generally associated with a fast-to-slow phenotypic adaptation in both human and rodent models. Paradoxically, this phenotypic shift is not paralleled by a concomitant increase in mitochondrial content and aerobic marke
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b2f298f8b5f4e10b6c146b292250ffa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yan, Lin, Firetto, Carla M., Starrett, Emily, Kingsbury, Jeffrey S., Penkrot, Tonya A., Hyatt, Jon-Philippe K.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2023 4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carla M. Firetto, Emily Starrett, Amy Collins Montalbano, Lin Yan, Tonya A. Penkrot, Jeffrey S. Kingsbury, Jon-Philippe K. Hyatt
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Introductory courses in biology often act as a gateway for students seeking careers in healthcare and science-related fields. As such, they provide a prime entry point for innovations seeking to enhance students’ learning of foundational content. E
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfd81c28c4c24debbedb4c6a6019f4ca
Autor:
Lin Yan, Carla M. Firetto, Emily Starrett, Jeffrey S. Kingsbury, Tonya A. Penkrot, Jon-Philippe K. Hyatt
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 4, Iss , Pp 100252- (2023)
Collaborative study groups provide crucial learning opportunities for undergraduate students in STEM learning contexts. In this paper, we use a concurrent, nested mixed method design toward two primary aims: (a) to examine whether an instructional mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f767579dc96d4a718ab3812efbacef0a
Autor:
Jon‐Philippe K. Hyatt
Publikováno v:
Physiological Reports, Vol 10, Iss 13, Pp n/a-n/a (2022)
Abstract Skeletal muscle adapts to aerobic exercise training, in part, through fast‐to‐slow phenotypic shifts and an expansion of mitochondrial networks. Recent research suggests that the local and systemic benefits of exercise training also may
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae5ed0619fcc49d994b0b50b3cd5c802
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.