Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Jolles, Dietsje"'
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language June 2021 118
Autor:
Jolles, Dietsje D., Mennigen, Eva, Gupta, Mohan W., Hegarty, Catherine E., Bearden, Carrie E., Karlsgodt, Katherine H.
Publikováno v:
In NeuroImage 1 November 2020 221
Autor:
Karlsson, Josefine, Jolles, Dietsje, Koornneef, Arnout, van den Broek, Paul, Van Leijenhorst, Linda
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology September 2019 185:1-18
Autor:
Hegarty, Catherine E., Jolles, Dietsje D., Mennigen, Eva, Jalbrzikowski, Maria, Bearden, Carrie E., Karlsgodt, Katherine H.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry: Cognitive Neuroscience and Neuroimaging May 2019 4(5):423-433
Autor:
Zhu, Caiwei, Leung, Chloe Oi-Ying, Lagoudaki, Eleni, Velho, Mariana, Segura-Caballero, Natalia, Jolles, Dietsje, Duffy, Gavin, Maresch, Günter, Pagkratidou, Marianna, Klapwijk, Remke
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
Empirical interdisciplinary research has explored the role of spatial ability in STEM learning and achievement. While most of this research indicates that fostering spatial thinking in educational contexts has the potential to positively impact stude
Autor:
Jolles, Dietsje, Supekar, Kaustubh, Richardson, Jennifer, Tenison, Caitlin, Ashkenazi, Sarit, Rosenberg-Lee, Miriam, Fuchs, Lynn, Menon, Vinod
Publikováno v:
In Cortex October 2016 83:231-245
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peters, Sabine, Jolles, Dietsje J., Duijvenvoorde, Anna C.K. Van, Crone, Eveline A., Peper, Jiska S.
Publikováno v:
In Psychoneuroendocrinology March 2015 53:117-126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychonomic bulletin & review 29 (2022) 6, S. 2192-2201
Funder: DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation (3435)
Predictive coding models suggest that the brain constantly makes predictions about what will happen next based on past experiences. Learning is triggered by su
Predictive coding models suggest that the brain constantly makes predictions about what will happen next based on past experiences. Learning is triggered by su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::72b266afde2638ebd98a352f2a72dfbf