Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Jokila, Suvi"'
Autor:
Guðmarsdóttir, Rúna, França, Thais, Jokila, Suvi, Lomer, Sylvie, Netz, Nicolai, Roohi, Sanam, Van Mol, Christof
Publikováno v:
01/2023, ENIS Policy Brief, 6
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/86727
Autor:
Jokila, Suvi, Filippou, Kalypso
Publikováno v:
Policy Futures in Education; Sep2024, Vol. 22 Issue 6, p1082-1095, 14p
Autor:
Filippou, Kalypso, Jokila, Suvi
Publikováno v:
Nordic Journal of Migration Research; 2024, Vol. 14 Issue 2, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jokila, Suvi, Filippou, Kalypso
Publikováno v:
Tiedepolitiikka
Tarkastelemme tässä artikkelissa kansainvälisten opiskelijoiden kokemuksia tuen tarpeesta COVID-19-pandemian alkuaikana. Tarjoamme yhtäältä tietoa siitä, mitä tukea kansainväliset opiskelijat kaipaavat, ja toisaalta niistä olosuhteista, joi
Autor:
Jokila, Suvi
Publikováno v:
Kasvatus & Aika
Koulumuistot ovat viime aikoina herättäneet tutkimuksellista kiinnostusta. Koulumuistotutkimuksella voidaan lisätä henkilökohtaisten mikrotason havaintojen kautta ymmärrystä laajemmista yhteiskunnallisista ja koulutuksellisista muutoksista Suo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article examines the prevalence of preparation courses and applying for higher education and how interdependent they are across different fields as well as the different backgrounds of higher education students. Our research material consisted o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::365498f7f00adccb5d9b1d1dae824f8e
http://hdl.handle.net/10138/329515
http://hdl.handle.net/10138/329515
Publikováno v:
ECNU Review of Education; September 2021, Vol. 4 Issue: 3 p590-614, 25p
Autor:
Jokila, Suvi
Publikováno v:
Nordic Journal of Studies in Educational Policy; Aug2020, Vol. 6 Issue 2, p143-156, 14p