Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Jokanović, Bojana"'
Publikováno v:
Industrija, Vol 46, Iss 4, Pp 7-27 (2018)
The main purpose of this paper is to empirically analyse the state of knowledge management (KM) practice in one particular region. In order to access the state of Vojvodina firms regarding the applicability of KM program, the Knowledge Management Dia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8286b79e05f4bc8bbe50503fce357f7
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 24:677-686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jokanović Bojana
U radu se istražuje kako i u kojoj meri neke dimenzije organizacione kolaborativne klime utiču na različite aktivnosti upravljanja znanjem, odnosno cilj je da se definišu dimenzije organizacione klime koje se pokazuju kao adekvatni prediktori obj
Autor:
Jokanović, Bojana
Publikováno v:
CRIS UNS
Универзитет у Новом Саду
Универзитет у Новом Саду
U radu se istražuje kako i u kojoj meri neke dimenzije organizacione kolaborativne klime utiču na različite aktivnosti upravljanja znanjem, odnosno cilj je da se definišu dimenzije organizacione klime koje se pokazuju kao adekvatni prediktori obj
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::db9a88e0e5f5b8586a963c3a28bd83ce
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija15059789492372.pdf?controlNumber=(BISIS)105034&fileName=15059789492372.pdf&id=10499&source=OpenAIRE&language=en
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija15059789492372.pdf?controlNumber=(BISIS)105034&fileName=15059789492372.pdf&id=10499&source=OpenAIRE&language=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zelenović, Jelena
Publikováno v:
CRIS UNS
Универзитет у Новом Саду
Универзитет у Новом Саду
U poslednje dve decenije, velika pažnja se posvećuje digitalnoj prodaji. Kako dolazi do tehničko-tehnoloških inovacija, i sve rastućih potreba potrošača, tako se sve više preduzeća uključuje u digitalnu tržišnu utakmicu. Poslednjih nekoli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::969866c25e2dcb6bea531e0d757bacc4
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija166383619819474.pdf?controlNumber=(BISIS)120842&fileName=166383619819474.pdf&id=20483&source=OpenAIRE&language=en
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija166383619819474.pdf?controlNumber=(BISIS)120842&fileName=166383619819474.pdf&id=20483&source=OpenAIRE&language=en