Zobrazeno 1 - 10
of 2 224
pro vyhledávání: '"Joint Factor Analysis"'
Autor:
Lian, Jiachen, Black, Alan W, Lu, Yijing, Goldstein, Louis, Watanabe, Shinji, Anumanchipalli, Gopala K.
Articulatory representation learning is the fundamental research in modeling neural speech production system. Our previous work has established a deep paradigm to decompose the articulatory kinematics data into gestures, which explicitly model the ph
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.16498
Autor:
Axelsson, Erland1,2,3 (AUTHOR) erland.axelsson@ki.se, Österman, Susanna4 (AUTHOR), Hedman-Lagerlöf, Erik5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Psychiatry. 9/6/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-13. 13p. 7 Charts.
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Research on health anxiety has bloomed in recent years, but summaries of the literature are complicated by the use of dissimilar self-report questionnaires. Furthermore, these instruments have rarely been administered in parallel,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d472846b59644ac8bbfae598b6f50768
Dimensionality reduction techniques play an essential role in data analytics, signal processing and machine learning. Dimensionality reduction is usually performed in a preprocessing stage that is separate from subsequent data analysis, such as clust
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.06711
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferguson, Eamonn
Publikováno v:
British Journal of Health Psychology. Nov2001, Vol. 6 Issue 4, p311. 15p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Todd M., Murrell, Patricia H.
Publikováno v:
Research in Higher Education, 1990 Oct 01. 31(5), 425-441.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40195947
Autor:
Stark, Kevin D.1, Laurent, Jeff2
Publikováno v:
Journal of Clinical Child Psychology. Nov2001, Vol. 30 Issue 4, p552-567. 16p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.