Zobrazeno 1 - 10
of 831
pro vyhledávání: '"Johnston David W"'
Publikováno v:
In Economics of Education Review December 2024 103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 10, Iss 1, p 183 (2010)
Abstract Background Parental knowledge of child development has been associated with more effective parenting strategies and better child outcomes. However, little is known about what adults who interact with children under the age of 14 years know a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31516652ddbd42799e2112d9570905da
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 10, Iss 1, p 19 (2010)
Abstract Background Children at highest risk of developmental problems benefit from early identification and intervention. Investigating factors affecting child development at the time of transition to school may reveal opportunities to tailor early
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0a4e3b328d9469b8c57eb3e91773ee1
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 8, Iss 1, p 16 (2008)
Abstract Background Undetected and untreated developmental problems can have a significant economic and social impact on society. Intervention to ameliorate potential developmental problems requires early identification of children at risk of future
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2d0a3fb983744aea3274ff0060d4bf1
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 7, Iss 1, p 148 (2007)
Abstract Background: Challenges to retention in prenatal care seem to exist under both universal systems of care, as in Canada, and non-universal systems of care, as in the United States. However, among populations being served by a system of publicl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e433616cee994978ac3b427b48837c6d
Publikováno v:
In Economic Modelling June 2023 123
Publikováno v:
In Global Environmental Change March 2023 79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.