Zobrazeno 1 - 10
of 468
pro vyhledávání: '"Johnson Cp"'
C2 domains are the second-most abundant calcium binding domains in the proteome. Some of these domains also interact with PI(4,5)P2, an important signaling phospholipid. This interaction is often calcium-sensitive, but the mechanistic details linking
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::19a8c8c65a33e2c07f4eca182ae5ba87
https://doi.org/10.1101/2021.02.10.430549
https://doi.org/10.1101/2021.02.10.430549
Autor:
Mercer Fm, Srivastava Rr, Colon-Leyva Mc, Shah Rj, Chen Ay, Moreno Mp, Dickinson Pd, Gregory R. Samanez-Larkin, Christopher H. Yoo, Soulios Ee, Vandekerckhove, Peter S. Whitehead, Edwards Ja, Sridhar Hs, Bakshi M, McGann Sw, Kimble A, Stanback Ie, Francis Lm, Koprowski Kl, Nichols Et, Linares Ar, Medrano Va, Skelton Rn, Halverson Cf, Shyirahayo Ci, Peterson Hc, King Mm, Dietzel Jm, Staley Tg, Ansah-Yeboah Aa, Srivatsa Sv, Gambuti Kk, Lester Rl, Wong Ke, Irons Sp, Dent Gy, Apeadu Gm, Carter Mm, Hamill Hr, Citron Ke, Sam E, Li J, Cheek C, Pant P, Richardson Jp, Suh Yj, Stout Cd, Liang N, Bock Pe, Grant C, Johnson Cp, Gray Mb, Hernandez N, Nevid Dr, Charlotte Moore, Soja J
The present study examined associations between physical activity, sleep, and academic outcomes in undergraduate students (N = 52). More consistent sleep throughout the semester (lower sleep variability) was associated with higher homework grades. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::93a50c6b557ed2b234766e949d0e4f4a
https://psyarxiv.com/6x8su
https://psyarxiv.com/6x8su
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.