Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Johnson, Sarah Jean"'
Autor:
Johnson, Sarah Jean1 sjjohnson2@utep.edu
Publikováno v:
Research on Children & Social Interaction. 2023, Vol. 7 Issue 2, p160-167. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orellana, Marjorie Faulstich, Johnson, Sarah Jean, Rodriguez-Minkoff, Andrea C., Rodriguez, Lilia, Franco, Janelle
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2017 Apr 01. 44(2), 7-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90010516
Autor:
Kyratzis, Amy, Johnson, Sarah Jean
Publikováno v:
In Linguistics and Education October 2017 41:1-6
Autor:
Johnson, Sarah Jean
Publikováno v:
In Linguistics and Education October 2017 41:20-34
Autor:
Johnson, Sarah Jean
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction March 2017 12:15-31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ángeles, S L, Cone, L, Johnson, S J & Orellana, M F 2020, Cultivating cultural competence through cultural engagement : experiences of undergraduate service learning in a play-based after-school program . in T Puckett & N S Lind (eds), Cultural competence in higher education . Emerald Insight, Bingley, Innovations in Higher Education Teaching and Learning, vol. 28, pp. 131-142 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::f9bfb1efb5ae0b0d55985d0079b275fe
https://pure.au.dk/portal/da/publications/cultivating-cultural-competence-through-cultural-engagement(b421b7c3-a0ac-4102-b66c-f855f6ec2ac8).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/cultivating-cultural-competence-through-cultural-engagement(b421b7c3-a0ac-4102-b66c-f855f6ec2ac8).html
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Research; Sep2021, Vol. 19 Issue 3, p381-395, 15p
Autor:
Johnson, Sarah Jean
Publikováno v:
Johnson, Sarah Jean. (2015). The Social and Cognitive Worlds of Young Children Reading Together. UCLA: Education 0249. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/11s6k736
In classrooms each day children are crafting intricate social arrangements as they read in the company of their peers. This dissertation uses video ethnographic methods to reveal these children’s social and cognitive worlds, worlds which have remai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::38a0b24a68c2a9e4e694bd3486295aa5
http://www.escholarship.org/uc/item/11s6k736
http://www.escholarship.org/uc/item/11s6k736