Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Johnson, Miriam S."'
Autor:
Johnson, Miriam S., Skjerdingstad, Nora, Ebrahimi, Omid V., Hoffart, Asle, Johnson, Sverre Urnes
Publikováno v:
In Midwifery April 2024 131
Autor:
Johnson, Miriam S., Skjerdingstad, Nora, Hoffart, Asle, Ebrahimi, Omid V., Johnson, Sverre Urnes
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 February 2024 346:329-337
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Miriam S.
The purpose of this study was to evaluate how well one technique of a classroom management program, the 9 Essential Skills of the Love and Logic Classroom (Fay & Fay, 2002a), fulfilled its claims to reduce teacher stress, decrease student argumentati
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=3632214
Autor:
Johnson, Miriam S.1 (AUTHOR) mirsin@oslomet.no, Magnussen, Svein2 (AUTHOR), Foyn Asmyhr, Anders1 (AUTHOR), Jensen Helgeland, Johanna1 (AUTHOR), Pilegaard Jonassen, Marie1 (AUTHOR), Lundal, Emil1 (AUTHOR), Haua Marthinsen, Marthe1 (AUTHOR), Sikveland, Kai1 (AUTHOR), Sjøflot, Ann Kristin1 (AUTHOR), Skoglund, Rebekka Synøve1 (AUTHOR), Tallaksen, Patrick1 (AUTHOR), Døhlen Fjeldberg Tangen, Marthe Elise1 (AUTHOR), Tran, Johnny1 (AUTHOR), Flatebø Widmark, Line1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Memory. Aug2023, Vol. 31 Issue 7, p1011-1018. 8p.
Autor:
Ko, Hayley, Baugerud, Gunn Astrid, Köpp, Unni-Mette Stamnes, Johnson, Miriam S., Szyszko Hovden, Ewa A.
Publikováno v:
International Journal on Child Maltreatment: Research, Policy and Practice; September 2024, Vol. 7 Issue: 3 p425-445, 21p
Autor:
Johnson, Miriam S., Hyvik, Martine Stordrange, Bråthen, Ida Caroline, Magnussen, Svein, Grung, Rolf Magnus, Røed, Ragnhild Klingenberg, Pripp, Are Hugo, Baugerud, Gunn Astrid
Publikováno v:
Journal of Police & Criminal Psychology; Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p289-302, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.