Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Johnson, Knowlton W."'
Autor:
Binkley, Catherine J., Johnson, Knowlton W., Abadi, Melissa, Thompson, Kirsten, Shamblen, Stephen R., Young, Linda, Zaksek, Brigit
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning December 2014 47:54-63
Autor:
Johnson, Knowlton W.
Publikováno v:
Social Service Review, 1997 Mar 01. 71(1), 89-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30012608
Autor:
Johnson, Knowlton W.1 kwjohnson@pire.org, Shamblen, Stephen R.1, Courser, Matthew W.1, Young, Linda1, Abadi, Melissa H.1, Browne, Thom2
Publikováno v:
Substance Abuse Treatment, Prevention & Policy. 2013, Vol. 8, p1-12. 12p.
Autor:
Collins, David A.1 (AUTHOR) collins@pire.org, Johnson, Knowlton W.1 (AUTHOR), Shamblen, Stephen R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Use & Misuse. Sep2012, Vol. 47 Issue 12, p1339-1348. 10p. 4 Charts.
Autor:
Johnson, Knowlton W.1 (AUTHOR) kwjohnson@pire.org, Young, Linda1 (AUTHOR), Shamblen, Stephen1 (AUTHOR), Suresh, Geetha2 (AUTHOR), Browne, Thom3 (AUTHOR), Chookhare, Khun Warunee4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Use & Misuse. Jun2012, Vol. 47 Issue 8/9, p889-909. 21p.
Autor:
Ogilvie, Kristen A., Moore, Roland S., Ogilvie, Diane C., Johnson, Knowlton W., Collins, David A., Shamblen, Stephen R.
This paper presents results from an application of the Community Readiness Model (CRM) as part of a multi-stage community mobilization strategy to engage community leaders, retailers, parents, and school personnel in preventing youth use of inhalants
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::92670334b25972602e03cdfbbf8d00fb
https://europepmc.org/articles/PMC2444046/
https://europepmc.org/articles/PMC2444046/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.