Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Johnson, En"'
Autor:
Zhong-Johnson, En Ze Linda, Dong, Ziyue, Canova, Christopher T., Destro, Francesco, Cañellas, Marina, Hoffman, Mikaila C., Maréchal, Jeanne, Johnson, Timothy M., Zheng, Maya, Schlau-Cohen, Gabriela S., Lucas, Maria Fátima, Braatz, Richard D., Sprenger, Kayla G., Voigt, Christopher A., Sinskey, Anthony J.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry March 2024 300(3)
Autor:
Li, Cheng, Swofford, Charles A., Rückert, Christian, Chatzivasileiou, Alkiviadis Orfefs, Ou, Rui Wen, Opdensteinen, Patrick, Luttermann, Tobias, Zhou, Kang, Stephanopoulos, Gregory, Jones Prather, Kristala L., Zhong-Johnson, En Ze Linda, Liang, Shuli, Zheng, Suiping, Lin, Ying, Sinskey, Anthony J.
Publikováno v:
In Bioresource Technology December 2021 341
Autor:
Linda Zhong-Johnson, En Ze, Dong, Ziyue, Canova, Christopher T., Destro, Francesco, Cañellas, Marina, Hoffman, Mikaila C., Maréchal, Jeanne, Johnson, Timothy M., Zheng, Maya, Schlau-Cohen, Gabriela S., Lucas, Maria Fátima, Braatz, Richard D., Sprenger, Kayla G., Voigt, Christopher A., Sinskey, Anthony J.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry April 2024 300(4)
Autor:
Ribas, I, Reiners, A, Zechmeister, M, Caballero, Ja, Morales, Jc, Sabotta, S, Baroch, D, Amado, Pj, Quirrenbach, A, Abril, M, Aceituno, J, Anglada-Escudé, G, Azzaro, M, Barrado, D, Béjar, Vjs, Benítez de Haro, D, Bergond, G, Bluhm, P, Calvo Ortega, R, Cardona Guillén, C, Chaturvedi, P, Cifuentes, C, Colomé, J, Cont, D, Cortés-Contreras, M, Czesla, S, Díez-Alonso, E, Dreizler, S, Duque-Arribas, C, Espinoza, N, Fernández, M, Fuhrmeister, B, Galadí-Enríquez, D, García-López, A, González-Álvarez, E, González Hernández, Ji, Guenther, Ew, de Guindos, E, Hatzes, Ap, Henning, T, Herrero, E, Hintz, D, Huelmo, Al, Jeffers, Sv, Johnson, En, de Juan, E, Kaminski, A, Kemmer, J, Khaimova, J, Khalafinejad, S, Kossakowski, D, Kürster, M, Labarga, F, Lafarga, M, Lalitha, S, Lampón, M, Lillo-Box, J, Lodieu, N, López González, Mj, López-Puertas, M, Luque, R, Magán, H, Mancini, L, Marfil, E, Martín, El, Martín-Ruiz, S, Molaverdikhani, K, Montes, D, Nagel, E, Nortmann, L, Nowak, G, Pallé, E, Passegger, Vm, Pavlov, A, Pedraz, S, Perdelwitz, V, Perger, M, Ramón-Ballesta, A, Reffert, S, Revilla, D, Rodríguez, E, Rodríguez-López, C, Sadegi, S, Sánchez Carrasco, Ma, Sánchez-López, A, Sanz-Forcada, J, Schäfer, S, Schlecker, M, Schmitt, Jhmm, Schöfer, P, Schweitzer, A, Seifert, W, Shan, Y, Skrzypinski, Sl, Solano, E, Stahl, O, Stangret, M, Stock, S, Stürmer, J, Tabernero, Hm, Tal-Or, L, Trifonov, T, Vanaverbeke, S, Yan, F, Zapatero Osorio, Mr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3667::c461adf3efc387a031f4a9f9fe075aef
https://hdl.handle.net/2108/316759
https://hdl.handle.net/2108/316759
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/13/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Johnson En, Reel Sm, Pearsall Wa, Mitchell M, McCalla C, Kram De, Russell Tb, Salafian K, Borsheim B
BackgroundThere is a high risk for adverse outcomes in immunocompromised, neutropenic pediatric oncology patients with fever if antibiotics are not received in a timely manner. As the absolute neutrophil count is typically unknown at the onset of fev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::faca483e313102914b028af313e7d8a4
https://doi.org/10.1101/2020.11.25.20233205
https://doi.org/10.1101/2020.11.25.20233205
Autor:
Johnson, Ensa
The interaction between parent, child and book during story-book reading is considered as one of the fundamental instruments required for children to acquire the important elements needed to learn how to read. Parents of grade one children are unsure
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/23214
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-01142008-103935/
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-01142008-103935/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.