Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Johnson, Amanda R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Amanda R.
Thesis (M.S.)--University of Wyoming, 2008.
Title from PDF title page (viewed on Apr. 2, 2010). Includes bibliographical references (p. 46-47).
Title from PDF title page (viewed on Apr. 2, 2010). Includes bibliographical references (p. 46-47).
Externí odkaz:
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1798480891&sid=1&Fmt=2&clientId=18949&RQT=309&VName=PQD
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Amanda R., Wolpe, Samara, Tien, Ingrid S., Muscatello, Virginia Sklar, Wood, Jeffrey J.
Publikováno v:
In Handbook of Lifespan Cognitive Behavioral Therapy 2023:181-191
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2007 Mar 01. 38(2), 115-131.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30034952
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Issues of equity among team members in special education: Voices of parents new to special education
Autor:
Johnson, Amanda R.
Publikováno v:
University of the Pacific Theses and Dissertations.
The Individuals with Disabilities Education Act requires local education agencies to include parents as equal team members in the cultivation of their child’s individual education plan (IEP). Despite law, studies have shown that parents experience