Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Johnsen, Daniel Bach"'
Autor:
Creswell, Cathy, Nauta, Maaike H., Hudson, Jennifer L., March, Sonja, Reardon, Tessa, Arendt, Kristian, Bodden, Denise, Cobham, Vanessa E., Donovan, Caroline, Halldorsson, Brynjar, In-Albon, Tina, Ishikawa, Shin ichi, Johnsen, Daniel Bach, Jolstedt, Maral, de Jong, Rachel, Kreuze, Leonie, Mobach, Lynn, Rapee, Ronald M., Spence, Susan H., Thastum, Mikael, Utens, Elisabeth, Vigerland, Sarah, Wergeland, Gro Janne, Essau, Cecilia A., Albano, Anne Marie, Chu, Brian, Khanna, Muniya, Silverman, Wendy K., Kendall, Philip C.
Publikováno v:
Creswell, C, Nauta, M H, Hudson, J L, March, S, Reardon, T, Arendt, K, Bodden, D, Cobham, V E, Donovan, C, Halldorsson, B, In-Albon, T, Ishikawa, S I, Johnsen, D B, Jolstedt, M, de Jong, R, Kreuze, L, Mobach, L, Rapee, R M, Spence, S H, Thastum, M, Utens, E, Vigerland, S, Wergeland, G J, Essau, C A, Albano, A M, Chu, B, Khanna, M, Silverman, W K & Kendall, P C 2021, ' Recommendations for reporting on treatment trials for child and adolescent anxiety disorders – an international consensus statement ', Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, vol. 62, no. 3, pp. 255-269 . https://doi.org/10.1111/jcpp.13283
Background: Anxiety disorders in children and young people are common and bring significant personal and societal costs. Over the last two decades, there has been a substantial increase in research evaluating psychological and pharmacological treatme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::517551d67177820b7abd4f0163719a48
https://pure.au.dk/portal/da/publications/recommendations-for-reporting-on-treatment-trials-for-child-and-adolescent-anxiety-disorders--an-international-consensus-statement(e17d29f8-26cf-4667-b0fb-6e95a6bf5522).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/recommendations-for-reporting-on-treatment-trials-for-child-and-adolescent-anxiety-disorders--an-international-consensus-statement(e17d29f8-26cf-4667-b0fb-6e95a6bf5522).html
Autor:
Johnsen, Daniel Bach
Publikováno v:
Johnsen, D B 2020, The Back2School Project : Introducing Transdiagnostic Cognitive Behavioral Therapy for youths with School Attendance Problems . Aarhus Universitet, Aarhus .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::f56594f3dd3b18d25d159e1d16fd50fa
https://pure.au.dk/portal/da/publications/the-back2school-project(c978ce11-77ce-4e3e-abfa-d8b03b773c3b).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/the-back2school-project(c978ce11-77ce-4e3e-abfa-d8b03b773c3b).html
Autor:
Creswell, Cathy, Nauta, Maaike, Hudson, Jennifer L., March, Sonja, Reardon, Tessa, Arendt, Kristian, Bodden, Denise, Cobham, Vanessa E., Donovan, Caroline, Halldorsson, Brynjar, In-Albon, Tina, Ishikawa, Shin-ichi, Johnsen, Daniel Bach, Jolstedt, Maral, de Jong, Rachel, Kreuze, Leonie, Mobach, Lynn, Rapee, Ronald M., Spence, Susan H., Thastum, Mikael, Utens, Elisabeth, Vigerland, Sarah, Wergeland, Gro Janne, Essau, Cecilia A., Albano, Anne Marie, Chu, Brian, Khanna, Muniya, Silverman, Wendy K., Kendall, Philip C.
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/2730907
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lomholt, J J, Johnsen, D B & Thastum, M 2019, ' Hvordan hjælper vi børn med problematisk skolefravær? erfaringer fra Back2School-projektet ', Ledelse i Morgen-Tidsskrift for pædagogisk ledelse, bind 22, nr. 4 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9148aa390d1252ed70c56efebb23734b
https://pure.au.dk/ws/files/144536111/Artikel_Ledelse_i_Morgen_accepted_manuscript.pdf
https://pure.au.dk/ws/files/144536111/Artikel_Ledelse_i_Morgen_accepted_manuscript.pdf
Publikováno v:
Thastum, M, Lomholt, J J & Johnsen, D B 2018, ' Hvad betyder det når børn ikke kommer i skole? ', Politiken, bind Sektion 2 (Kultur), s. 5-6 (Debat) .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::027e548951595b909caf91a70ab8711f
https://pure.au.dk/portal/da/publications/hvad-betyder-det-naar-boern-ikke-kommer-i-skole(e98c4cd5-d676-4936-95d4-96fee6670a32).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/hvad-betyder-det-naar-boern-ikke-kommer-i-skole(e98c4cd5-d676-4936-95d4-96fee6670a32).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Creswell, Cathy, Nauta, Maaike H., Hudson, Jennifer L., March, Sonja, Reardon, Tessa, Arendt, Kristian, Bodden, Denise, Cobham, Vanessa E., Donovan, Caroline, Halldorsson, Brynjar, In‐Albon, Tina, Ishikawa, Shin‐ichi, Johnsen, Daniel Bach, Jolstedt, Maral, Jong, Rachel, Kreuze, Leonie, Mobach, Lynn, Rapee, Ronald M., Spence, Susan H., Thastum, Mikael
Publikováno v:
Journal of Child Psychology; Mar2021, Vol. 62 Issue 3, p255-269, 15p, 4 Charts
Publikováno v:
European Journal of Education & Psychology; Jun2019, Vol. 12 Issue 1, p77-90, 14p