Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Johns, Sarah K"'
Autor:
Li, Longfeng, Valiente, Carlos, Eisenberg, Nancy, Spinrad, Tracy L., Johns, Sarah K., Berger, Rebecca H., Thompson, Marilyn S., Southworth, Jody, Pina, Armando A., Hernández, Maciel M., Gal-Szabo, Diana E.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology October 2022 94:15-27
Autor:
Li, Longfeng, Valiente, Carlos, Eisenberg, Nancy, Spinrad, Tracy L., Johns, Sarah K., Berger, Rebecca H., Thompson, Marilyn S., Southworth, Jody, Pina, Armando A., Hernández, Maciel M., Gal-Szabo, Diana E.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2022 61:25-35
Autor:
Li, Longfeng, Sheehan, Connor M., Valiente, Carlos, Eisenberg, Nancy, Doane, Leah D., Spinrad, Tracy L., Johns, Sarah K., Diaz, Anjolii, Berger, Rebecca H., Southworth, Jody
Publikováno v:
In Sleep Medicine July 2021 83:160-167
Autor:
Hernández, Maciel M., Valiente, Carlos, Eisenberg, Nancy, Spinrad, Tracy L., Berger, Rebecca H., Johns, Sarah K., Gal-Szabo, Diana E., Diaz, Anjolii, Thompson, Marilyn S., Southworth, Jody, Pina, Armando A.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology July-September 2021 76
Autor:
Hernández, Maciel M., Eisenberg, Nancy, Valiente, Carlos, Spinrad, Tracy L., Berger, Rebecca H., Johns, Sarah K., Silva, Kassondra M., Diaz, Anjolii, Southworth, Jody, Thompson, Marilyn S.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2018 176:101-112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hernández, Maciel M, Eisenberg, Nancy, Valiente, Carlos, Spinrad, Tracy L, Berger, Rebecca H, Johns, Sarah K, Silva, Kassondra M, Diaz, Anjolii, Southworth, Jody, Thompson, Marilyn S
The associations between children's (N = 301) observed expression of positive and negative emotion in school and symptoms of psychological maladjustment (i.e., depressive and externalizing symptoms) were examined from kindergarten to first grade. Pos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ac7320e73ecb27236f4a2f9de05ea824
https://escholarship.org/uc/item/671183m8
https://escholarship.org/uc/item/671183m8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.