Zobrazeno 1 - 10
of 234
pro vyhledávání: '"John LeMay"'
Publikováno v:
In Computers and Education Open December 2021 2
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 2, Iss , Pp 100056- (2021)
Teaching computational thinking (CT) has become a priority for educators and policymakers tasked with educating and training students for future jobs which are predicted to be increasingly automated. Recent research on effective instructional interve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed79cd5c52f44fd7b36317d70271a485
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 4, Iss , Pp 100130- (2021)
Background: With the new pandemic reality that has beset us, teaching and learning activities have been thrust online. While much research has explored student perceptions of online and distance learning, none has had a social laboratory to study the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00b0bebba5354d3ab341ce418d9aff6c
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 11, Iss 4, Pp 485-496 (2019)
Instances of anxiety, depression, and loneliness are attaining epidemic-levels among college-age students. Self-determination theory suggests that such feelings are attributable to antagonistic situations hindering the satisfaction of an individual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afe9f0ce15c14357a1253fc266690bd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 10, Iss 2, Pp 133-147 (2018)
e-Learning acceptance has received considerable attention in the educational technology literature. In recent years, many frameworks have been proposed, modified, and applied to better understand the factors underlying students’ acceptance of e-lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e6423fad7c0433fab69e8f0441cf0d2
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 9, Iss 1, Pp 69-89 (2017)
Although the last decade has witnessed social networking sites of varied flavors, Facebook’s user growth continues to balloon, and relatedly, Facebook remains popular among the college populace. While there has been a growing body of work on ascert
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/117837ab6ee44b288e07f7b976aad81f