Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"Johar, Gita"'
Autor:
de Bellis, Emanuel (AUTHOR) emanuel.debellis@unisg.ch, Johar, Gita Venkataramani (AUTHOR), Poletti, Nicola (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. Nov2023, Vol. 87 Issue 6, p949-965. 17p.
We propose that social-media users' own post histories are an underused yet valuable resource for studying fake-news sharing. By extracting textual cues from their prior posts, and contrasting their prevalence against random social-media users and ot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.10560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chung, Jaeyeon (Jae) (AUTHOR) jc134@rice.edu, Johar, Gita Venkataramani (AUTHOR), Li, Yanyan (AUTHOR), Netzer, Oded (AUTHOR), Pearson, Matthew (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Feb2022, Vol. 48 Issue 5, p817-838. 22p. 2 Diagrams, 9 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chandy, Rajesh K. (AUTHOR), Johar, Gita Venkataramani (AUTHOR), Moorman, Christine (AUTHOR), Roberts, John H. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2021, Vol. 85 Issue 3, p1-9. 9p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Sep 01. 31(2/3), 121-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739830
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Sep 01. 31(2/3), 123-124.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739831
Publikováno v:
In Journal of Retailing March 2020 96(1):74-87