Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Joffe, V."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Children with language disorder frequently experience difficulties with vocabulary acquisition, and these difficulties often persist into adolescence. The literature indicates that clinical studies tend to investigate phonological-semantic approaches
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::383211472a9f011235e72cf099156e02
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/27135/11/02656590211064541.pdf
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/27135/11/02656590211064541.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Millard, S. K., Murphy, S., Barton, G., Leathersich, M., Mills, G., Rixon, L., Shepstone, L., Sims, E., Joffe, V.
Additional file 1. SPIRIT checklist.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47e013c1a816861a7b766f399060fed5
Autor:
Millard, S. K., Murphy, S., Barton, G., Leathersich, M., Mills, G., Rixon, L., Shepstone, L., Sims, E., Joffe, V.
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies; 9/16/2022, Vol. 8 Issue 1, p1-14, 14p
Autor:
Murphy, Suzane, Joffe, V, Victoria, Messer, David, Crafter, Sarah, Radley, Jessica, Sunthararajah, Sailaa, Bell, Kerry, Corbacho, Belen, Fairhurst, Caroline, Rogers, Sara, Torgerson, David, Welch, Charlie
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies
Background: A number of children experience difficulties with social communication and this has long-term deleterious effects on their mental health, social development and education. The proposal presented in this article describes a feasibility stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b0ae734d59b1c865a0637e5b9edfcfc3
http://oro.open.ac.uk/61754/7/61754.pdf
http://oro.open.ac.uk/61754/7/61754.pdf
Vocabulary knowledge has been shown to be a predictor of academic success, posing a challenge for children and young people with language disorder. Language disorder can persist into adolescence and yet there is limited evidence on how to support the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::de6e53ed8b78ca0e4d275311a1e13115
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/18039/1/Support_for_Learning_2017_LOWE-JOFFE_FINAL.pdf
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/18039/1/Support_for_Learning_2017_LOWE-JOFFE_FINAL.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.