Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Joekar S"'
Publikováno v:
Fiyz̤, Vol 26, Iss 2, Pp 193-200 (2022)
Background: Numerous studies have focused on the regulation of emotion and psychological resilience among adolescents, but there is a research gap on the regulation of emotion and psychological resilience among adolescents with internalized behaviora
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1329f63623948dd88f0454bff2a5429
Publikováno v:
Fiyz̤, Pp 209-218 (2020)
Background: Diabetes is a chronic disease which involves a high risk of disability and death, especially when the lifestyle of the patient doesn’t fit the patient’s illness, following up to medical treatment is low or irregular and the person doe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ff9e0f8032441e1af4899c65a8f5d7e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.