Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Joanna Grace"'
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 1, p 37 (2024)
This paper pursues the argument that finding a way for people with profound intellectual and multiple disabilities to belong in inclusive research requires starting from a deep knowledge of the people in question. This paper illustrates this idea in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59a40d02203040949fdae428c810a3b6
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 11, Iss 4, p 159 (2022)
Positive developments in inclusion in line with ‘Nothing about us without us’ have rarely extended to people with profound intellectual disabilities. Advances in inclusive research are in danger of leaving this group (and their families and allie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cca45aa8e4b49448e09cb6a76b7ebad
Publikováno v:
Journal of the ASEAN Federation of Endocrine Societies, Vol 32, Iss 2 (2017)
Objective. To determine the accuracy of Thyroid Imaging Reporting and Data System (TIRADS) in detecting thyroid malignancy, determine risk of malignancy in each TIRADS category and determine the ultrasound characteristics associated with malignancy.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7393fe7304e849eba64b8efcecbe2083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joanna Grace
Sensory Stories are highly effective in caring for people with dementia, helping them to engage with the wider world, and improves cognitive function. This accessibly written book provides everything needed to implement Sensory Stories as an everyday
Autor:
Joanna Grace
Sensory Stories are an effective tool for teaching and communicating with children with PMLD, autism, and other special educational needs. This useful book explains how sensory stimulation can aid development and provides a wealth of resources for us
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.