Zobrazeno 1 - 10
of 629
pro vyhledávání: '"Jo Russell"'
Autor:
Russell, Jo1 (AUTHOR) jo.russell2@ntlworld.com
Publikováno v:
Journal of Child Psychotherapy. Aug2011, Vol. 37 Issue 2, p203-207. 5p.
Autor:
Jo Russell
Publikováno v:
Journal of Child Psychotherapy. 37:203-207
Autor:
Dee Michalowicz, Karen
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School, 1997 Oct 01. 3(2), 173-173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41180526
Autor:
Moon, Jean
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 1996 Sep 01. 3(1), 55-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41197919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mike Mcpherson
Publikováno v:
Economics and Philosophy. 11:177-182
Autor:
Deborah Schifter, Susan Jo Russell
Publikováno v:
Journal of Educational Research in Mathematics, Vol 30, Iss S, Pp 15-28 (2020)
Over years of collaborating with elementary-school teachers to research students' thinking about the "big ideas" of K-6 mathematics, particular attention was given to generalizations about the operations-addition, subtraction, multiplication, and div
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77212f25eb7e4276be14edd63759baa4
Autor:
Deborah Schifter, Susan Jo Russell
Publikováno v:
ZDM – Mathematics Education. 54:1289-1302
This article addresses the nature of student-generated representations that support students’ early algebraic reasoning in the realm of generalized arithmetic. We analyzed representations created by students for the following qualities: representat
Autor:
Jo Russell
Publikováno v:
Erotically Queer ISBN: 9781003260608
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dee4c489ac48b19e0f51b91082274dd2
https://doi.org/10.4324/9781003260608-5
https://doi.org/10.4324/9781003260608-5
Autor:
Jo Russell
Publikováno v:
Treating Children with Dissociative Disorders ISBN: 9781003246541
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::56a2e88d8c1df821fc0c79f5122478a3
https://doi.org/10.4324/9781003246541-10
https://doi.org/10.4324/9781003246541-10