Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Jo, Injeong"'
Autor:
Jo, Injeong
This study examined questions embedded in four high school world geography textbooks to evaluate the degree to which the three components of spatial thinking were incorporated: concepts of space, tools of representation, and processes of reasoning. A
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-1516
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Geography in Higher Education; Nov2024, Vol. 48 Issue 5, p763-774, 12p
Autor:
Jo, Injeong
This research proposes that the explicit incorporation of spatial thinking into teacher preparation programs is an effective and efficient way to foster and develop a spatially literate populace. The major objective of this study was to examine the e
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2011-12-10524
Autor:
Jo, Injeong.
Publikováno v:
Connect to the full text of this online resource..
"Major Subject: Geography" Title from author supplied metadata (automated record created 2010-03-12 12:08:51). Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-1516
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education. May2018, Vol. 27 Issue 2, p135-148. 14p.
This study sampled over 250 state curriculum standards frameworks, guidelines, and documents to assess the presence of select spatial and geospatial keywords in those documents. The curriculum standards included the five core areas of Math, English l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c6637502d58e61c197ec06a74c10ec7d