Zobrazeno 1 - 10
of 243
pro vyhledávání: '"Jimenez-Sandoval P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joaquín Clúa, Jonatan Montpetit, Pedro Jimenez-Sandoval, Christin Naumann, Julia Santiago, Yves Poirier
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 15, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract Arabidopsis primary root growth response to phosphate (Pi) deficiency is mainly controlled by changes in apoplastic iron (Fe). Upon Pi deficiency, apoplastic Fe deposition in the root apical meristem activates pathways leading to the arrest
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/050782394b0042f3b01322f7585bca3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andra-Octavia Roman, Pedro Jimenez-Sandoval, Sebastian Augustin, Caroline Broyart, Ludwig A. Hothorn, Julia Santiago
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 13, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
HAESA and HSL2 are receptors for IDA/IDL-family signaling peptides in plants. Here the authors show that HSL1, previously shown to recognize CLE9, preferentially binds IDA/IDL peptides and regulates leaf epidermal patterning independently of CLE pept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e828ea86202a421d8966f5a96de60e17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.