Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Jiang, Yueyu"'
In human learning, an effective skill in improving learning outcomes is learning by teaching: a learner deepens his/her understanding of a topic by teaching this topic to others. In this paper, we aim to borrow this teaching-driven learning methodolo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.07009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nature Biotechnology; May2024, Vol. 42 Issue 5, p768-777, 10p
Autor:
McDonald, Daniel, Jiang, Yueyu, Balaban, Metin, Cantrell, Kalen, Zhu, Qiyun, Gonzalez, Antonio, Morton, James T., Nicolaou, Giorgia, Parks, Donovan H., Karst, Søren M., Albertsen, Mads, Hugenholtz, Philip, DeSantis, Todd, Song, Se Jin, Bartko, Andrew, Havulinna, Aki S., Jousilahti, Pekka, Cheng, Susan, Inouye, Michael, Niiranen, Teemu
Publikováno v:
Nature Biotechnology; May2024, Vol. 42 Issue 5, p715-718, 4p
Autor:
Jiang, Yueyu1 (AUTHOR) y5jiang@ucsd.edu, Balaban, Metin2 (AUTHOR), Zhu, Qiyun3 (AUTHOR), Mirarab, Siavash1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Systematic Biology. Jan2023, Vol. 72 Issue 1, p17-34. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Telecommunications Science; 2023, Vol. 39 Issue 4, p111-119, 9p