Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Jiang, Kevin P."'
This paper introduces two advancements in the field of Large Language Model Annotation with a focus on punctuation restoration tasks. Our first contribution is the application of LLaMA for punctuation restoration, which demonstrates superior performa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.11845
Autor:
Singh, Satpreet Harcharan, Jiang, Kevin, Bhasin, Kanchan, Sabharwal, Ashutosh, Moukaddam, Nidal, Patel, Ankit B
Semi-structured interviews (SSIs) are a commonly employed data-collection method in healthcare research, offering in-depth qualitative insights into subject experiences. Despite their value, the manual analysis of SSIs is notoriously time-consuming a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.02656
Assessing the quality and impact of individual data points is critical for improving model performance and mitigating undesirable biases within the training dataset. Several data valuation algorithms have been proposed to quantify data quality, howev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.10577
Autor:
Jiang, Kevin, Ning, Yang
The estimation of the treatment effect is often biased in the presence of unobserved confounding variables which are commonly referred to as hidden variables. Although a few methods have been recently proposed to handle the effect of hidden variables
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.14439
Graph algorithms are key tools in many fields of science and technology. Some of these algorithms depend on propagating information between distant nodes in a graph. Recently, there have been a number of deep learning architectures proposed to learn
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.12153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.