Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Jiří Rybička"'
Autor:
Jiří Rybička, Tomáš Hála
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 5, Iss 14 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bd3687310014cc598377bbb86ebb5e2
Autor:
Tomáš Hála, Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 5, Iss 14 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90047027fe214a9996f51f5b89ce23f1
Autor:
Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 5, Iss 16-17 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a19c51abb13b4403bc56ca8bf7eb763a
Autor:
Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 6, Iss 18-19 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19045fc4d6e242369acb2da4ed37ac03
Autor:
Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 6, Iss 20 (2018)
Příspěvek se zabývá možnostmi usnadnění některých činností učitele při přípravě obsahu libovolného předmětu. Je diskutována možnost použití tzv. konceptuálních map pro určitou formalizaci procesu návrhu obsahu výukového
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5a30d3dd7a94b6d98e98cffd1fd7335
Autor:
Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 8, Iss 2 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e02bef46a1a414f924f214036faf521
Autor:
Tomáš Hála, Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 8, Iss 3 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f46688cefcfc47e383deafa4d0f1429b
Autor:
Jiří Rybička
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1f990bb88cb4b1e999675037563ecc2
Autor:
Tomáš Foltýnek, Jiří Rybička
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 61, Iss 7, Pp 2111-2115 (2013)
Project “Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education across Europe” has reached its final phase. We have collected lots of data reflecting facts and opinions about plagiarism and related areas. Training of academic writing is one of imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/576f3d51de314abcac7ce2dcf1e0f972
Autor:
Dita Dlabolová, Jiří Rybička
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 61, Iss 7, Pp 2045-2054 (2013)
Measurement of students’ knowledge is an essential part of the educational process. Teachers on universities often use computer-based tests to testing a large number of students in a short time. The question is, what kind of information these tests
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9547a875c7804a4797a5c57c984bf682