Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Jiří Škoda"'
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 13, Iss 1 (2022)
Autoři reagují na kritiku P. Novotného (publikovánu v čísle 1 roku 2022) svého článku "Komparace kvality tzv. Teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie", který byl v časopise Scien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6aea5eab869546a8a5cb01ae476b2926
Publikováno v:
Scientia in Educatione (2021)
Příspěvek se zaobírá komparací didaktických testů a tzv. „teacher made testů. Hlavním cílem této případové studie je explorace diskrepancí ve skórování žáků na základě toho, je-li test stejného učiva tvořen pedagožkou ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f52b26860e524b30a2fd00c6f294ca79
Autor:
Jiří Škoda, Pavel Doulík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 12, Iss 4 (2017)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62d85419f25043a5a4f5e0e5b5cd8fde
Autor:
Jiří Škoda, Pavel Doulík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 14, Iss 1 (2017)
Jednou z fundamentálních součástí pregraduální přípravy učitelů chemie (a pochopitelně nejen chemie) je příprava v didaktických disciplínách. Mezi tyto disciplíny řadíme jak disciplíny obecně didaktické, tak~ disciplíny obecn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cb184a77a754adca788991ec27f1e82
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 5, Pp 691-716 (2013)
The goal of this review is to look up research studies, that have by using the functional or electrophysiological methods investigated the activation of cortical parts of brain during reading or narrating astory (narrative or discourse), and by using
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32ce7b2308e049aa8d82b727bbc7fa24
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 1, Pp 82-96 (2012)
There are a small number of research studies investigating lower secondary school pupils' attitudes toward chemistry. Existing studies focus mainly on the influence of gender on the attitudes toward chemistry. In this paper we present an investigatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c20fe81b38f4d5791503e974b539c1c
Autor:
Pavel Doulík, Jiří Škoda
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 5 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a64b3142bec749129d88b8fcc487ef0f
Autor:
Jiří Škoda
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 18, Iss 2 (2008)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15a2ad88786046c7994b54a76b72ae21
Publikováno v:
EduPort. 6:38-53
Autor:
Jan Tirpák, Jiří Škoda
Publikováno v:
Online Journal of Primary and Preschool Education. 2:33-35